کنترل حرکتی انسان - رزنبام (ویراست دوم - 2010)
کنترل حرکتی انسان - رزنبام (ویراست دوم - 2010)
550,000  تومان
وضعیت: موجود

کنترل حرکتی انسان - رزنبام (ویراست دوم - 2010)

عنوان: کنترل حرکتی انسان - رزنبام (ویراست دوم - 2010)
کد:
  • نویسنده: دیوید ای. رزنبام
  • مترجم: علیرضا فارسی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

574


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543988


سال:

1399

چکیده :

کنترل حرکتی فرآیند پیچیده‌ای است که مغز، عضلات، اندام و اشیاء خارجی را شامل می‌شود. کنترل حرکتی زیربنای حرکت، تعادل، پایداری، هماهنگی و تعامل ما با دیگران و تکنولوژی است. این کتاب مقدمه‌ای جامع درباره کنترل حرکتی است که موضوعی پیچیده را با روشی ساده پوشش می‌دهد که رویکردهای فیزیولوژیکی، روان‌شناختی و محاسباتی کنترل حرکتی را در بر دارد.
ویراست دوم کنترل حرکتی انسان، همه اصول مربوط به حرکت را دربر می‌گیرد: تربیت بدنی، رقص، فیزیوتراپی، رباتیک و غیره. ویراست دوم، پیشرفت‌های مرتبط با این رشته را ترکیب کرده و ایده وحدت‌بخش آن این است که چگونه پژوهش در نهایت به چهار سؤال اساسی بازمی‌گردد: ما چطور اعمال خود را از میان اعمال ممکن بسیار انتخاب می‌کنیم؟ چطور این رفتارها در توالی و زمان‌بندی خاصی مرتب می‌شوند؟ چگونه ادراک با کنترل حرکتی یکپارچه می‌شود؟ و چگونه مهارت‌های ادراکی  حرکتی یادگرفته می‌شوند؟
همچون گذشته، این کتاب سازماندهی مختص به خود را پیرامون سیستم‌های حرکتی حفظ می‌کند. این سیستم‌های حرکتی شامل راه رفتن، نگاه کردن، دسترسی، ترسیم و نوشتن، تایپ کردن، صحبت کردن و آواز خواندن، و خندیدن است. فصول این کتاب به جای آنکه همه رفتارها را در بر بگیرد، صرفاً به برخی از آنها اشاره می‌کند. بنابراین خندیدن، کنترل فیزیکی و عصبی صورت را مطرح می‌کند؛ همچنین منشاء حالت هیجانی، و اهمیت هیجان در تعامل اجتماعی را بیان می‌کند. قبل از فصول سیستم‌های فعالیت، فصولی درباره پایه‌های کنترل حرکتی همراه با مقدمه و اطلاعاتی در زمینه اساس فیزیولوژیکی و روان‌شناختی حرکت مطرح شده است. بخش آخر درباره یکپارچگی حرکات، تفاوت‌های فردی، نظریه‌های کنترل حرکتی، و مشارکت ژنتیک و تکنولوژی در کنترل حرکتی بحث می‌کند.
خصوصیات ویژه ویراست دوم:

  • سازماندهی موضوع توسط سیستم‌های حرکتی مهم
  • پوشش‌دهی تازه‌ای از تصویربرداری مغزی، کُنش اجتماعی، شناخت تجسمی، و پیشرفت‌هایی در ژنتیک و تکنولوژی
  • بررسی جزئی علوم اعصاب حرکتی
  • بخش مطالعات بیشتر که به هر فصل اضافه شده است
  • وب‌سایت‌های ضمیمه‌شده برای اساتید همراه با سؤالات چند گزینه‌ای در textbooks.elsevier.com

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT